راه اندازی نسخه جدید میهن لایسنس

راه اندازی نسخه جدید وبسایت

با سلام

مفتخر هستیم که اعلام نماییم نسخه جدید وبسایت میهن لایسنس با امکاناتی جدید رونمایی شد. در ادامه برخی از امکانات نسخه جدید را خدمت شما بزرگواران شرح می نماییم.

در ابتدا لازم هست که از تمامی کاربران و بازدیدکنندگان گرامی بابت تاخیر طولانی مدتی که در راه اندازی نسخه جدید وبسایت به وجود آمد، عذرخواهی و از کاربرانی که با صبر و شکیبایی ما را در راه اندازی هر چه سریعتر وبسایت یاری نمودند کمال تشکر و قدردانی را نماییم.

همانطور که مستحضرید، نسخه جدید وبسایت با گرافیکی زیباتر و امکاناتی بیشتر در دسترس شما کاربران و بازدیدکنندگان گرامی قرار گرفته است. هم اکنون به شرح امکانات و تغییرات جدید می پردازیم.

  • تغییر نحوه نمایش مطالب و همچنین گرافیک زیبا و زودلود وبسایت
  • راه اندازی بخش توضیحات مختصر، اطلاعات تکمیلی در مورد نرم افزار و محصولات
  • راه اندازی بخش تصاویر و ویدئو در مورد نرم افزار و محصولات
  • درج قیمت لایسنس های سه پی سی، پنج پی سی و غیره در وبسایت و امکان خرید آن به طور آنلاین
  • راه اندازی بخش بلاگ : در این بخش مطالب کاربردی و اخبار جدید در مورد محصولات امنیتی و شرکت های سازنده نرم افزار از وبسایت های دیگر با درج منبع قرار داده می شود.
  • فعال شدن درگاه پرداخت آنلاین زرین پال به عنوان دومین روش پرداخت آنلاین وجه محصولات
  • و … .

 در مورد تاخیری که در راه اندازی نسخه جدید پیش آمد باید خدمتتون عرض کنیم که علت این تاخیر مربوط به مشکلاتی بود که در پرداخت آنلاین وجه به وجود آمده بود که خوشبختانه با همکاری تیم برنامه نویس این مشکل هم اکنون برطرف شده است. با توجه با اینکه هیچ کاری بدون عیب نیست و ما هم از این قضیه مستثنی نیستیم لطفا در صورت مشاهده اشکال در قالب یا مطالب وبسایت ما را یاری نمایید. پیشاپیش از همکاری شما سپاسگذاریم.

امیدواریم با این تغییرات رضایتمندی هر چه بیشتر شما بزرگواران را به دست اوریم.

با احترام

مدیریت میهن لایسنس

20 مرداد 1391

تامین کنندگان